Bestelling plaatsen

Om een bestelling te plaatsen, gaat u als volgt te werk:

Stap 1

Selecteer een artikel en klik op de button 'bestellen'. Uw bestellijst wordt nu gevuld.
Op deze bestellijst kunt u het gewenste aantal producten aanpassen en eventueel artikelen verwijderen. Vervolgens klikt u op 'verder winkelen' of op 'volgende'.

Stap 2

Indien u reeds bent geregistreerd op onze website, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant, dan dient u zich te registreren met uw gegevens. Klik daarna op 'volgende'. Eventueel kunt u een ander afleveradres voor uw bestelling opgeven.. Klik daarna op 'volgende'.

Stap 3

Op de overzichtspagina kunt u alle gegevens nog eens nakijken. Na het aanvinken dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden klikt u op 'betalen'.

Stap 5

Dit kan met iDeal (telebankieren). Volg daarna de instructies op het scherm.

Stap 6

De bestelling is afgerond en u ontvangt via e-mail een orderbevestiging.

Let op: Het kan voorkomen dat u in een nieuwbouwwijk woont en dat uw adres nog niet is toegevoegd aan het postcodebestand dat wij gebruiken om adressen te controleren. U krijgt dan de melding "bestelling is afgekeurd omdat uw adresgegevens niet juist zijn". U kunt dan een e-mail met uw naam en ordernummer sturen naar: info@jskhandelsonderneming.nl tel. 06 – 30171991. Deze is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

 

Op zoek naar een product en/of nummer

Alle artikelen van de website kunt u online bestellen, mits op voorraad. U kunt de artikelen snel vinden door de bestelnummers, die op de website staan aangegeven, in te toetsen bij de zoekfunctie.  

Indien u op zoek bent naar een bepaald product, kunt u bovenin de balk in het witte veld uw zoekterm of bestelnummer invullen. Onze zoekmachine zal dan een of meerdere resultaten laten zien.

Indien het artikel (tijdelijk) niet verkrijgbaar is op onze website, zal dit in het scherm worden getoond. U kunt dan eventueel op zoek gaan naar een ander artikel.

Kan geen producten aan bestellijst toevoegen

Waarschijnlijk accepteert uw computer geen 'cookies' of is het beveiligingsniveau van uw browser te hoog ingesteld. Een 'cookie' is een speciale code die u bij elk bezoek aan onze site herkent, zodat u bij ons bekend bent.

Een bestelling annuleren.

Het is momenteel niet mogelijk zelf een bestelling te annuleren. U dient een annulering zo spoedig mogelijk telefonisch door te geven aan onze klantenservice.